How To Use Microsoft Remote Desktop App on Windows Phone 8.1

Last week, Microsoft announced the preview of the Remote Desktop app for Windows Phone 8.1. But there are some questions; How to add and access a new desktop? If you wonder it, keep going to read !

1-) Download the app from the Windows Phone Store.

2-)  You have to allow remote connections on your computer. To allow; search “remote” and then select “Allow remote access to your computer”

1

2

3-) Now, open your app, click add bar, then there is a textbox for your PC’s IP address.

3

4

4-) Use Command Prompt(CMD) to learn your IP address. (ipconfig)

5

6

5-) Enter your ip address to textbox and save it.

7

6-) Tap image and enter your credential which is your mail address and password to login your PC.

8

9

7-) That’s it ! Now, you can connect your PC from your Windows Phone device.

Here are my screenshots from my phone:

 

10

11

16 thoughts on “How To Use Microsoft Remote Desktop App on Windows Phone 8.1

    • Aynı işlemleri Windows 7’de yapınca da çalışacaktır.
      Denetim Masasından sırasıyla şu yolları izleyin;

      Sistem ve Güvenlik – Sistem – Uzak Bağlantı Ayarları

      “Bu bağlantıya izin verme” seçeneği dışındaki seçeneklerden bir tanesini seçin.

      Daha sonra ip’nizi öğrenmek için başlata “cmd” yazıp “ipconfig” komutunu çalıştırın IPv4 adresini, uygulamada PC name yerine yazın.

  1. Taner bey kendi ip adresiniz resimlerde gözükmektedir, dikkatinize.

    Ben hala bağlanamıyorum. şöyle bir hata alıyorum.

    ” we couldn’t connect to the remote PC. Make sure the PC is turned on and connected to the network, and that remote access is enabled. Inquiring minds may find this error code helpful: 0x204″

    diye bir hata alıyorum.

    Comodo güvenlik duvarı açık bu sebep olabilir mi?

    Sistem özellikleri—uzak–uzak masaüstü sekmesindeki kullanıcıları seç kısmında birşeyler mi yapmam gerekiyor.

    Teşekkürler

    • Uyarınız için teşekkürler farkındayım, üzerinde oynanmış bir ip adresi o, 🙂

      Kullanıcıarı seç kısmından olacağını düşünmüyorum, güvenlik duvarından kaynaklanıyor olabilir. Güvenlik duvarını kapatın ve uygulamayı yeniden başlatıp deneyin, eğer başka bir çözüm bulursanız buradan paylaşırsanız diğer kişilerde faydalanır 🙂

    • Bilgisayardan bağlandığınız ağ ile telefonunuzdan bağlandığınız ağ aynı değilse, telefondan da aynı ağa bağlanıp deneyin. Aynı ağda olmanız gerekiyor uygulama ile bilgisayara bağlanırken. Umarım sorun çözülür.

  2. böle bir hata alıyorum hocam bağmanamıyorum ?

    ” we couldn’t connect to the remote PC. Make sure the PC is turned on and connected to the network, and that remote access is enabled. Inquiring minds may find this error code helpful: 0×204″

    • Uzak Bağlantı Ayarlarından uzaktan erişime izin vermeniz gerekiyor. Eğer bunu yaptıktan sonra hala aynı hatayı alıyorsanız güvenlik duvarını kapatıp tekrar deneyiniz.

  3. ben sistem özellikleri bölümünü açtığımda remote desktop bölümü çıkmıyor sadece onun üstündeki bölüm çıkıyor ordaki kutucuğu işaretleyip denediğimde ise şu errorü veriyor:

    Connection error

    Your session ended because of an error. if this keeps happenning, ask your admin or tech support for help

    Inquiring minds may find this error code helpful: 0x4

    bu çıkıyor güvenlik duvarını kapadım denedim uygulamayı kapadım denedim yeniden başlattım falan olmadı hiç yardımınız için saolun şimdiden

  4. hocam aşağıdaki gibi bir hata ve uyarı alıyorum. Güvenlik duvarını kapattım, uzak masa üstünü açtım ama olmadı. pc ve tel win 8.1. yanlış veya eksik ne yaptım anlamadım bir türlü bağlanamıyorum.

    we couldn t connect to the remote PC. This might be because of anetwork problem. if this keeps happening, ask your admin or tech support for help.
    inguring minds may find this error code helpful:0x704

Bir Cevap Yazın

