Bloğum 1 Yaşında !

blog

Evet bugün bloğumun doğum günü ! 1 yıl önce Microsoft Student Partner programı dahilinde blog açmam ve yazmam gerekiyordu. İlk başlarda yazmaya alışık olmadığım için pek bişeyler yazamasam da zamanla faydalı şeyler yazmaya başladım. İnsanlar yazdığım yazıları okudukça birilerine faydalı oluyor hissi oluştu ve inanın bundan büyük bir haz yok. İnsanlara faydalı olmak, bildiğiniz birşeyi herkesle paylaşmak inanılmaz güzel birşey. Bugün bloğumun 1. yılı dolmuş, geriye dönüp baktığımda iyi ki Microsoft Student Partner programına dahil olmuşum ve benden blog açıp paylaşımlar yapmamı istemişler diyorum. Ve ben de arkadaşlarıma blog açmaları konusunda ısrar ediyorum. İlerde elinizde bir arşivinizin olması güzel birşey olacaktır. Gün geçtikçe daha çok şey öğreniyoruz, bilgi seviyemiz artıyor. Bu yüzden gelecek yazılarım daha da faydalı olacak bundan şüphem yok. 1 kişi bile benim yazılarımı okuyup birşeyleri çözdüyse ne mutlu bana ! Nice yaşlara sevgili bloğum:)

Bir Cevap Yazın

